Часті питання про Графiни, глечики, декантери
🏆 Які Графiни, глечики, декантери найпопулярніші сьогодні?
Найпопулярніші моделі Графiни, глечики, декантери:
💲 Ціни на Графiни, глечики, декантери. Скільки коштують Графiни, глечики, декантери?
Вартість Графiни, глечики, декантери в роздріб становить від 914 до 2123 грн
💻 Де купити Графiни, глечики, декантери у Львові?
Купити Графiни, глечики, декантери у Львові можна в інтернет-магазині mobileplanet.ua, а також в наших офлайн магазинах Львів, Україна
🔥 Графiни, глечики, декантери які моделі найдоступніші?
Найдоступніші моделі Графiни, глечики, декантери:
Графiни, глечики, декантери — інтернет-магазин у Львові, Україна
Карафа — посудина для подання холодних напоїв, а також зручний і ефектний спосіб прикрасити інтер'єр кухні, їдальні або вітальні.
Типи караф
Усі карафи можна розділити на декілька підвидів:
- Класична карафа. Посудина для подання і зберігання води і самих різних напоїв. Стандартний варіант виконаний з прозорих матеріалів (стекло або кришталь). Проте зараз випускають карафи з пластика, кераміки, металу і т. д. Виріб може мати будь-яку форму. Іноді в комплекті поставляється кришка.
- Глек. Широка карафа з округлою нижньою частиною, із злегка звуженим горлом і носиком для зливання рідини. Збоку розташована велика ручка. Глеки використовуються для подання води, соків, компотів і інших холодних безалкогольних напоїв. Проте вважається, що традиційно в глеках подаються вода або молоко.
- Декантер. Спеціальна карафа для вина з широкою нижньою частиною і вузьким горлом. Така форма дозволяє зберегти первинний аромат і смак напою. Деякі моделі мають кришку. Як правило, декантери використовують як ефектний спосіб подати напій на стіл, довго зберігати в нім вино не рекомендується.
Класична карафа є більше універсальним варіантом, в якому можна подавати майже будь-які напої. У тому числі алкогольні. Проте в сучасній культурі межа між усіма перерахованими посудинами розмита, так що усі правила можна вважати умовними.
Як вибрати матеріал
Найбільш поширені матеріали для караф:
Стекло | Стандартний варіант. Такі вироби досить крихкі. Неякісне скло може дряпатися і каламутніти з часом. Тому при купівлі варто звертати увагу на популярність і репутацію виробника. |
Удароміцне скло | Це багатошаровий матеріал, який містить в складі полімери. Саме такі структура і хімічний склад роблять скло стійкішим до ударів і падінь. Не дряпається. Добре переносить температурні перепади. Якщо карафа з удароміцного скла розіб'ється, то не розлетиться на дрібні осколки, а просто розтріскається. Це знижує ризик порізів і інших травм. |
Кришталеве скло | Відносно новий матеріал. Від звичайного кришталя відрізняється тим, що не містить в складі токсичний свинець. Проте за зовнішніми характеристиками практично нічим не відрізняється. Кришталеве скло — ефектний і дорожчий варіант в порівнянні із звичайним склом. Такий посуд цінується за особливу прозорість і красиву гру на світлу. Матеріал міцний, не дряпається і довго зберігає красивий зовнішній вигляд. Добре переносить контакт з миючими засобами. Деякі моделі мають ефектний рельєфний декор. |
Практично усі вироби, які є в каталозі, можна мити в посудомийній машині.
Як вибрати об'єм
Вибір об'єму залежить від особистих переваг і від типу напоїв, які подаватимуться в графині.
Так, для безалкогольних або слабоалкогольних напоїв прийнято вибирати посудини з округлішою формою і з широким горлом. Висота ручки при цьому має бути від 25 см У більшості випадку об'єм такого посуду складає 1-2,5 літра.
Для морсов, компотів і лимонаду використовують карафи з висотою від 15 до 25 см Об'єм складає близько 1 літра.
Об'єм декантера рідко перевищує 0,75 літрів, проте це залежить від моделі і виробника. Для інших алкогольних напоїв (наприклад, для віскі або бренді) використовують карафи на 0,4-0,5 літрів. При цьому висота може бути будь-якою.
Найбільшою популярністю серед покупців користуються карафи від брендів ECLAT і Luminarc. Це великі виробники, продукція яких відрізняється якістю матеріалів і особливим витонченим дизайном. Проте в каталозі магазину представлені і інші не менш якісні торгові марки.